Ahoj. Jsem Michal.
Jsem zaměstnanec korporátu a má práce je fajn. Ale chybí mi kreativita a hlavně tvoření.
A proto jsem začal tvořit jednoduché webové stránky pro všechny, kteří si donedávna mysleli, že webové stránky nepotřebují.
Jak je patrné z ceníku, tak finanční odměna není má hlavní motivace. Je to zábava, je to radost, je to poznávání nových lidí a jejich (byznysových) příběhů...
Rád posunuju byznys (nejen) drobných živnostníků na novou úroveň. A zlepšuju tak zároveň uživatelskou zkušenost nás zákazníků.
Chápu, že komunikace se zákazníky přes platformy FB nebo Instagram jsou živé a interaktivní.
A já bych ti tuto možnost nechtěl vzít. Jen říkám, že je dobré mít nějakou kotvu, nějaké tvé místo, tvůj prostor, kde tě všichni zákazníci vždy (i opakovaně) najdou. A ten prostor máš pod svou kontrolou. Bez ohledu na změnu (obchodních) podmínek FB nebo Instagramu.
Na tvých webových stránkách samozřejmě může být odkaz na oblíbenou sociální síť, kde se zákazníky komunikuješ.
Ale upřímně, zkoušel(a) jsi někdy najít nějakou službu nebo řemeslníka na FB?
Zkoušel jsi někdy své vlastní podnikání najít na FB na počítači, tabletu nebo telefonu, který nemá účet na FB?
Schválně si to vyzkoušej. Vážně!
Je to hledání jehly v kupce sena. Vyhledáš spoustu irelevantního balastu a tak není divu, že tě oslovuje jen okruh tvých známých a v lepším případě ještě okruh jejich známých. A ten není nekonečný.
Podobně je to s profesními skupinami, které někdo účelově založí, určuje si pravidla a rozhoduje o obsahu.
Pokud někdo nemá účet na FB nebo Instagramu, začne mu vyskakovat otravné okno, ať se přihlásí nebo si založí účet.
A ti kdo účet mají, na ty vyskakují notifikace kamarádů a stránek, které sledují. A to odvádí jejich pozornost od tvého obsahu.
V neposlední řadě nechceš mít na vizitce takový odkaz:
https://www.facebook.com/kocourizpusoby?locale=cs_CZ
Ale chceš tam mít odkaz ve formátu, který tě definuje a posiluje tvou vlastní značku:
Rád bych taky nabídl potenciál intuitivního rezervačního systému všem.
Proč bych se nemohl objednat k holiči nebo do pneuservisu při čekání v řadě u pokladny nebo klidně v deset večer?
A proč ty bys měl(a) ztrácet čas telefonováním a hledáním vhodného společného termínu?
Vždyť dvacet tříminutových hovorů je hodina času, kterou jsi mohl(a) věnovat tvoření nebo výrobě a nakonec fakturovat.
Možná by se ti taky hodil poptávkový (nebo registrační) formulář, abys nemusel(a) neustále dokola pokládat ty stejné dotazy po telefonu (jako například rozměry řeziva, zda má být: (ne)hoblované, (ne)impregnované, místo dodání, atd. - zamysli se nad svými typickými dotazy, které obvykle musíš položit, abys mohl(a) zakázku zpracovat).
Každou ušetřenou hodinu můžeš dělat něco, co tě baví nebo fakturovat. Nezapomínej na to.
Ještě stále si myslíš, že webové stránky nepotřebuješ?